1 Ocak 2014 Çarşamba

DOLAP TEMİZLİĞİ

 2014'ün ilk sabahı dolabımdaki fazlalıkları temizlemek istedim. Yukarıdaki kabanımı kızım doğduğu yıl iyi bir markadan yüksek bir fiyata almıştım. İkinci giyişimde tüylenme yapmaya başlayınca yetkililere söyledim. Bana verdikleri cevap ''daha önce bu üründe hiç böyle bir şikayet olmadı'' şeklinde olunca fazla uğraşmadım. Şu an böyle bir kumaşı bana badava verseler almam. Gerçekten berbat bir kumaşı varmış. Neyse, bu sabah üzerindeki tüm aparatları, fermuarı, düğmeleri ve yakasındaki kürkü alarak kalanını çöpe attım.
 Bunlar ise geçtiğimiz senelerde kendi diktiğim kısa montlarım. Kazayağı desenli olanı o kadar çok giydim ki kumaş deforme oldu. Diğerinin ise kumaşından değişik diy çalışmaları yapılabilir diye düşünüyorum. Her ikiside düğmeleri alındı ve dıy olarak kullanılmak üzere tavan arasına kaldırıldı.
 Bu elbisemi yine ben diktim ve son iki yıldır çok severek giydim. Ama artık yenilere yer açmak adına onuda tavan arasına kaldırıyorum.
Siyah tunik aslında hoş bir trikoya sahip. Ancak yakasının geniş olması ve kalça kısmındaki pilelerin benim fiziğime uygun olmamasından dolayı en yakın zamanda DIY'leneceklerdeb biri.
   2014'ün gelişini pek beğenmedim. Biraz rahatsızlığım vardı. Evde sıradan bir akşamdan biraz daha vasat bir gece geçirdik. Ama en azından ailemle bir aradaydık.  Herkese bol dikişli güzel bir yıl dilerim.

Hiç yorum yok: