10 Ocak 2014 Cuma

SALAŞ KAZAK

 Madem ki blog açıp diktiklerimi paylaşmaya başladım, e az biraz da olsa moda konusunda söz söylemeliyim. Geçtiğimiz sezonlarda aldığım kazakları gözden geçirdiğimde baktım ki içlerinde hiç bu sezonun modası olan oversize kazak yok. Bu durumda hemen bir kaç tane edinmek lazım diye düşündüm. İşte o kazakların ilki ile karşınızdayım. Krem ve ekru tonlarını her renkle çok rahat kombinlenip  her mevsime uyum gösterebilmesinden dolayı çok severim. Ayrıca kışın koyu renklerinin boğucu kasvetinden kurtarır beni.
Bu kazağı dikmek sadece bir saatimi aldı. Kol oyuntusu olmadığı için çok basit bir şekilde takılan kollar, yan dikişler, uç kısımların kapanması ve yakanın tamamlanmasıyla trend bir kazağa sahip oldum. Eski deri montum ve yine çok eski botlarımla kombinledim. ''Peki Türkan niye Çanakkale gibi bir sürü güzel yeri olan deniz kıyısı bir memlekette bütün fotoğrafları evin içinde çekiliyorsun?''derseniz; vakitsizlik ve utangaçlık olarak cevap verebilirim. İnşallah daha sonraki postlarımda sizlere Çanakkale'mizin güzel yerlerinde çekildiğim fotoğrafları gösterebileceğim. Ama yinde bu konuda tam bir söz veremiyorum:))
  Bu arada şu yazının başında bahsi geçen eski kazaklarımı ne yaptığımı soracak olursanız; birisinin kollarını kesip botlarımın üzerine bileklik olarak taktım göründüğü üzere.
  Herkese sevgiler, saygılar ve bol dikişli günler..

Hiç yorum yok: