17 Şubat 2014 Pazartesi

ÇAKMA KOT GÖMLEK

 Kot gömlek bitti. Ancak aklımda bir sürü soru işareti bıraktı. Örneğin; o cep kapaklarını asimetrik yapmıştım, oldu mu? Yada lacivert ip kullanarak yaptığım spor dikişler çoğu yerde hata göstererek kaliteyi düşürdü mü? Ve hepsinden önemlisi bu kot gömleğe benzedi mi?
   Mesela son sorudan başlayarak kendim cevaplayacak olursam; tamam, kot gömlek olmayıversin. Mavi spor dikişli, kot gömlek havası taşıyan bir gömlek oldu diyelim. Spor dikişlerde, sadece ön ceplerde hataları biraz daha belirgin gösteriyor. O cepler zaten asimetrik ve de birbiriyle simetrik pek olmamış gibi..
  Neyse ben bu gömleği ( en azından cepleri) herşeyi acımasızca eleştiren anneciğime bir göstereyim. O, cepleri beğenirse giyerim. Beğenmezse en azından cep kapaklarını değiştiririm. Siz siz olun böyle kot gömlek gibi orjinal şeyleri dikmeye kalkmayın. En yakın zamanda bende kendime bir kot gömlek almak istiyorum.
Haa.. Bir de unutmadan, mahallemdeki küçük tuhafiyede, bu gömlek için çok uygun, harika düğmeler buldum. Yakından fotoğraflamayı unutmuşum ancak kombinlediğim zaman onları size ayrıca gösteririm. Herkese kucak dolusu sevgiler.

Hiç yorum yok: