7 Şubat 2014 Cuma

GEZMELER

 Malum tatilin son günleri. Havalarda son derece güzel ve sıcak. Bizde sevgili kızımla kendimizi attık kordona. Hep düşünmüşümdür. Deniz görmeyen illerde yaşayan insanlar nasıl yaşar, diye. Tabiki ucunda ölüm yok, denizsiz de yaşanabilir ama bana çok tatsız olur, gibi geliyor. Bu arada gördüğünüz gibi kendi diktiklerimden giyiyorum.

 Kızım evde olduğu için dikiş filan hiç açmıyorum. Sadece onu mutlu etmeye çalışıyorum. El falı bakan makinalar varmış mesela. Biz bunu yeni keşfettik. Beraber kordon, balık ekmek gbi keyifli zamanlar geçiriyoruz.
Akşam bir ara anneme uğramıştım. O cuma pazarına gitmiş ve bir sürü kumaş almış yine. Bana da beğendiklerimi seçip alma hakkı tanıyınca, hemen bu güzelleri kaptım. Üstteki çiçekli scuba dalgıç kumaş, alttaki ise viskon. İstanbullu bloggerlar scuba kumaş çeşitleri bulamamaktan şikayet ederken ben desenlisini buluyorum diye sevineyim mi bilemiyorum?  Ancak; kışın ısıtmayan, yazın terleten bu kumaştan ne yapılır ki? Çok fazla bir seçenek yok diye düşünüyorum. Şimdilik bu kadar artık önümüzdeki hafta içi inşallah yeni dikişler diker ve buradan paylaşırım. Herkese bol dikişli günler.

Hiç yorum yok: