5 Şubat 2014 Çarşamba

TATİL DÖNÜŞÜ

 10 gün kadar önce kızımla birlikte gittiğimiz tatilden bugün nihayet döndük. Tatil boyunca sürekli gezdik, yedik, içtik. Sevgili kayınvalidem bizim için  birbirinden güzel yemekler yaptı. Bazılarının resimlerini burada paylaşıyorum. Kuzine' de piştikleri için hepsi birbirinden harika hamur işleri, yöremizin meşhur tatlısı peynir höşmerimi, aşure ve nefis su böreği. Bu esnada gezdiğimiz evlerde ikram edilen birbirinden lezzetli kısırlar ve daha niceleri... Çok şükür ki kilo almadım.



 Bu gezmeler esnasında sevgili kızımda, bende her seferinde benim elimden çıkma elbiselerimizi giydik.  Elbiseyi kızıma geçen yıl dikmiştim. Kollarındaki kısalmadan da belli oluyordur zaten. Kulplarına diktiğimiz küçük metal düğmelerle hafif bir military havası kattık. Bebe yakasıyla tuhaf bir tezat oluştursa da kız çocuklarında arada bir pembeye mola vermek gerektiğini düşünüyorum.
  Sevgili kızım akrabalarımızın çocukları olan Ege ve Azra ile bol bol hasret giderip eğlenceli saatler geçirirken, biz büyüklerde, çılgın akrabalarla bol kahkahalı gece oturmaları yaptık. Tabi tüm bunları yaparken makinem ve kumaşlarım benden çok uzaktaydı. Yani dikişe mola verdiğim bir zamandı bu tatil.
Tatile gitmeden önceki gün saçlarımı kestirmiştim. Çok doğru bir karar verdiğimi şmdi daha iyi anlıyorum. Kendimi daha modern hissederken, saçıma şekil vermekle de fazla uğraşmadım. Blogumu ve sizleri çok özlemişim. Artık uzunca bir süre buralardayım. Aklımda harika baharlık projeler var. HERKESE KUCAK DOLUSU SEVGİLER..

Hiç yorum yok: