26 Mart 2014 Çarşamba

BENDE MİMLENDİM

Sevgili Esra Sevgi Püskülün Belası Olmaya Geldim beni mimlemiş. Açıkçası ben bazı bloglarda bu mimlenme durumunu görüp merak ederdim. Şimdi mimlenmiş biri olarak sorularıma geçiyorum.


    1. Neden ''blog'' adın?
  Çünkü blog açmaya heveslendiğim o dönemde blog açmayla ilgili hiçbir şey bilmiyordum. İsmine bile karar vermeden oturduğum ve uğraştığım bir gün, bilgisayara bir sürü isim girdim ancak sistem hiçbirini kabul etmedi. Aklıma ansızın sebepsiz yere '' HARİKA OLDU'' geldi. Bir tek onu kabul etti. Ve benim blog adım da o şekilde kaldı.

   2. Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
  
''Çıktığın kapıyı asla çarpma.''

Ne zaman birine bir minicik parça bile tavır koysam, çok hafifte olsa birazcık kalp kırsam, hemen cezamı buldum ve bunu yaptığıma çok pişman oldum. O yüzden elimden geldiğince kırmadan geçmeye çalışıyorum insanların hayatlarından.


    3. Kendinle ilgili 3'ü doğru 4 şey nedir?

1. Ailem ( yani eşim ve kızım) olmasaydı çoktan delirmiş bir kız kurusu olurdum.
2. Kilo konusunda takıntılıyım ve 55 kilonun üzerine çıkınca deliriyorum.
3. Çalışmak için iyi bir özgeçmiş ve temiz bir sicilim olmasına rağmen ev hanımlığını tercih ediyorum. Buna kızımı bahane gösteriyorum. Ama iyi mi yapıyorum yoksa kötü mü hep düşünür dururum.
4. İleride küçük bir butiğim olsun çok istiyorum. ( ama bunların hepsi doğru oldu)

  Bende sevgili Hande ERDEDE, Neslihan ERYÜKSEL (DİKMECE), SİYAH DANTEL mimliyorum.

Hiç yorum yok: