23 Mart 2014 Pazar

DESENLİ BLUZ

 Geçtiğimiz haftalarda yine parça kumaşçımdan aldığım çok orjinal bir desene sahip bu kumaştan, sadece ön kısma desen vererek, sırt ve kollarını siyah penye ile çalışarak tasarladım bu güzel bluzu. Yakaya da siyah penye ile çift kattan bir şerit geçtim. Dikmesi çok basit ve eğlenceli olan bu bluzu sevgili kızkardeşime verdim. Aynısının çok benzeri bir tasarımı kendim için de yapmak istiyorum. Sadece benim üst bedenim ondan biraz daha küçük olduğu için, üst kısma hafif bir bolluk verip kalçaya doğru daralmasını istiyorum.
       Kız kardeşim çok taze bir anne olmasına rağmen gördüğünüz gibi gayet ince ve düzgün bir fiziğe sahip. Bu, biz bayanların çok önem verdiği bir konu olduğundan ben kendisini çok takdir ediyorum.
Herkese bol dikişli , keyifli, mutlu günler...

Hiç yorum yok: