17 Nisan 2014 Perşembe

KİMONO VE KOMBİNLER

 Alacağınız olsun sizin kızlar! Tam diyorum ki; ''Artık tamam dikeceklerim bitti'' . Hopp birde bakıyorum; biriniz blogunda bir şey paylaşmış ve çok güzel. Ehh evdeki kumaş yığınının içinde tam o projeye göre çok hoş bir parça var. Dayanamayıp başlıyorum dikmeye..
    Şaka bir yana hepiniz öyle hoş şeyler yaratıyorsunuz ki bende etkilenip elimden geldiğince dikmeye çalışıyorum. Bu güzel kimonoyu da sevgili arkadaşım NURS BUTİK 'in blogunda görüp başladım dikmeye. O kadar basit bir proje olduki kesmemle dikmem bir oldu. Dün gece bitirdim. Bu günde kombinleyip sizlere sunuyorum..
 Kumaşım hem çiçek, hemde siyah beyaz çizgiler içeren yumuşacık bir penye. Rengarenk çiçeklerinden dolayı da her renk kıyafete basitçe uyum sağlıyor. Bende dayanamayıp elimden geldiğince kombinledim..
 Bu eteği hatırlayan oldu mu? Şurada paylaştığım bir DIY projesi. Aslında alt kısmının biraz daha daralarak inmesini istemiştim ancak bu gün giydiğimde gayet hoş buldum üzerimdeki duruşunu..
 Daha bu kombinler uzar gider. Simsiyah üzeri veya bembeyaz üzeri, elbise üzeri gibi...
Bu da dün akşam bir sitede gördüğüm Eda Taşpınar görseli. Çok hoş tasarıma gönül vermiş bir bayan. Bu görseli aldığım sitede daha bunun gibi öyle çok çiçekli kıyafet vardi ki, iyiki çiçekli bir parça da ben edinmişim demeden duramadım.
      Şimdilik benden bu kadar hepinize sevgiler:)))

Hiç yorum yok: