26 Mayıs 2014 Pazartesi

FUŞYA VE ŞAL DESEN

 Geçen yaz dikip blogumda henüz paylaşmadığım kıyafetlerimi, geçtiğimiz günlerde giyip sırayla fotoğrafladım. Çünkü havaaların iyice ısınmasıyla birlikte kendimi sokaklara atasım var. Bu arada Çanakkale'de yaşanan depreminde, pek evde kalmak istemememde etkisi büyük. 
   Bu kıyafetimi geçen yıl Ramazan Bayramı için dikmiştim. Üst parça sandy diye tabir edilen bir tür jarse.. Aslında dikmeye paşladığımda böyle bir şey yoktu aklımda. Önü düz, arka ortası ise dikişli, düz bir bluz kesmiştim. Yine İrem Hanımın etkinliği için kullandığım kalıbımdan..
 Sırtına V şeklinde dekolte veriyordum ki; nasıl oldu bilmiyorum, böyle bir şey çıktı ortaya.. Etek ise kumaşını Edremit pazarından 1 tl'ye aldığım pamuk saten bir parça. Bayılıyorum yazın böyle kalem etekler dikmeye ve giymeye..
Hafta sonu yaşadığımız korkutan depremin ardından kendimizi köyümüze attık. Orada, sağlam köy evimizde, rahat ve güvenli bir uykunun ardından biraz mangal, azıcık ucundan da deniz keyfi yapıp evimize döndük. Yanımda mayo götürmediğim için nasıl pişman olduğumu anlatamam. Zamanı gelmiş....
   Herkese sevgiler, bol dikişli, sağlıklı, neşeli günler...

Hiç yorum yok: