30 Mayıs 2014 Cuma

ÖZEL SİPARİŞLER

    Ben aslında en çok kendim ve çok yakın çevrem için dikiş dikmeyi seviyorum. Tabi gelen siparişleride kabul ediyorum. Ancak siparişler genellikle müşterinin fikri ve zevkine uygun olduğundan dikerken eğlenme söz konusu olmuyor. Fakat bu defa öyle olmadı. Çünkü hem kumaşlar benim kumaşlarım arasından seçilmişti hemde fikirler benim fikirlerimle örtüşüyordu..
       Pudra rengi olan elbisenin kumaşı sucuba olduğundan alt kısmında, yaka ve kollarında dikiş yok.
Bu kimono ise; benim, bir yıldır kıymetinden ne yapacağımı bilemeyip tarz sahibi müşterime bir anda sunuverdiğim güzel, melekli kumaşımdan dikildi. Bence çok özel bir parça.. Şu ana kadar üretilmiş kimonolar arasında en ünlü markaların bile böylesi bir tasarımı olmadığını iddia edebilirim...Güzel sahibesinin iyi günlerde giymesini dilerim...

Hiç yorum yok: