5 Mayıs 2014 Pazartesi

SARI VE ÇİÇEKLİ

 Scuba kumaşlarla ilgili bir yazımda ''kullanışsız ve sert'' olduklarını yazmıştım. Geçtiğimiz günlerde ilk scuba kumaş projemi çalıştım ve ne kadar yanıldığımı anladım. İlk olarak keseceğim elbisenin tüm pens ve kulplarını iptal ettim. Çünkü çok gereksiz olucaktı.Kumaş bu kadar esnek olunca kulp ile oturtmak yerine fazlalıkları atmayı düşündüm. Yukarıda gördüğünüz şekilde yerleştirdim.
  Şu an bu elbise bitmiş haliyle elimde ve çok şık bir elbise oldu. Fakat kombinlenip fotoğraflanmayı bekliyor...
Bu ise son diktiğim bluzumla yaptığım bir kombin. Kot ceketimi de kendim dikmiştim hatırlarsanız..Bluzumu o kadar çok sevdim ve o kadar kullanışlı buldumki son 3 gündür üzerimde:))
En kısa zamanda daha uzun ve bol vakit ayrılmış yazılarla burada olacağım. Bu günlük böyle .....
SEVGİLER..

Hiç yorum yok: