2 Mayıs 2014 Cuma

TROPİKAL DESEN

 Geçtiğimiz haftalardan birinde almıştım bu kumaşı. O gün bu gündür de düşünüp duruyordum. Bu güzel desenli kumaşı ne yapsam diye. Öyle az öyle azdı ki! Dün gece öyle birden bir his geldi ve kestim. Kumaşın iki yanından ön ve arka bedenleri aldım. Ortada kalan parçayı ise ikiye katlanmış kalın korsajlar olarak değerlendirdim. Korsajların üstünden çıkan 3 cm lik parçayı ise yaka bandı olarak kullandım.
Kumaş tasarımcılarını bazen tebrik etmek istiyorum. Şu kumaşın güzelliğine bakarmısınız bir kere. Bir ara eski bir yağlı boya tablonun üzerine gerdirerek geçirip duvara asmayı bile düşündüm inanın. Ben çok beğendim. Bluzumda yine, çok değişik pantolonlarla kombinlenebilecek, fonksiyonel bir bluz oldu...
   Gördüğünüz gibi tevazuyu falan bir kenara bırakıverdim gitti. Artık direk kendim yorum yapıyorum'' çok güzel oldu'' diye...:))
  Herkese mutlu hafta sonları:))
 

Hiç yorum yok: