13 Temmuz 2014 Pazar

YAZ RENKLERİ

 Sizleri ve blogumu çok özlemiş olarak geri döndüm. Tatilimin her anını doyasıya yaşarken, bir yandan da elimde telefonla, sürekli değerli anları ölümsüzleştirip içlerinden size göstermek istediklerimi saptıyordum. Tabi bu durum şarj aletimin bozulmasıyla kısa sürdü. Bende aranmadım. Ve zaten yanımda ulaşmak istediğim yegane kişiler olan sevgili eşim ve kızımla teknolojiden uzak bir şekilde geçirdim günlerimi. Üzerimdeki bluz benim geçen yıl diktiğim ve bir çok kereler kombinleyip paylaştığım bluzum. Kızımın elbisesine ise aşağıda detaylıca yer vereceğim.
 Bu arada sürekli tatildeymiş gibi bir imaj veriyorum ama bizim tatil öyle maddiyata dayalı bir tatil değil. Eşimin ve benim ailemin yaşadığı yerin Assos tarfında olmasından dolayı barınma, karın doyurma tamamen bedava.. Araba ile çok kısa bir mesafede ulaşılan denize hemen hemen hergün gidip geldik. Denizimiz çok temiz ve koylarımızın henüz hiç keşfedilmemiş olanları var. Biz içlerinden en tenha olanı seçtik. Hemen hemen hergün üçümüz başbaşa denize girdik. Eşim, kızımla bol bol eğlenip oynayıp sahilde yürüyüş yaparken bende oruçlu olduğum için kendimi hiç yormadan sakince yüzüp rahatça güneşin tadını çıkardım..

 Gelelim kızımın tatil öncesi diktiğim elbisesine. Yakasını, yine aynı penyeden yaptığım kordon ile büzdürüp bağladım. Göğüs altına içten lastik diktim ve etek ucuna ise fırfır geçtim. Bu elbiseyi kızıma sürpriz yapmak için dikmiştim. Eğer beğenmeseydi bende tunik olarak çok hoş duruyordu. Kendim giyerim diye düşünmüştüm. Hatta kombinleyip birde fotoğraf çekilmiştim. Ancak elbiseyi çok beğenen kızım kıskanıp benim fotoğrafımı sildi. O gün bu gündür elbisenin başında nöbet tuttuğu için bir türlü giyip fotoğraf çekilemedim. Ancak en kısa zamanda sizlere o halinide göstermek istiyorum.
Şimdilik benden bu kadar. Aklımda yeni projeler var.. Henüz paylaşmadığım eski projelerimde var. Bayrama kadar buraladayım. Görüşürüz....

Hiç yorum yok: