7 Ağustos 2014 Perşembe

ÜÇ RENK PENYE ELBİSE VE YENİ KUMAŞLAR

 Ramazan bayramı için yola çıkacağımız gün eşim arayıp 1-2 saat gecikeceğini söyleyince hediye götürmek istediğim bir kızımıza hemen bu parçayı diktim. Ben bu üç rengi bir arada çok severim. Çok dar kesim olan bir bluzumu kumaşın üzerine koyarak kestim. Fakat boyu ne bir elbiseye nede bluza uygun olmadığından ucuna, çift kat geniş bir bant çektim. Birde kol ve yakayı kırmızı ile vurgulayınca 1 saatimi alan bu şirin elbise bitmiş oldu..
 İnstagramdan takip edenler bilir. Ağustos Burdasını aldım. Ben genelde ağustos ve mayıs burdalarını diğerlerinden daha verimli buluyorum. Bu dergidende gayet memnun kaldım.  Çok hoş bir oversize kaban ve çok şık bir kalem elbise modeli ise favorilerim arsında...
 Ayrıca parça kumaş satışı yapan bir tuhafiyede bu penyeleri buldum. Beyaz olanı diktim ve instagramda paylaştım bile. Ancak yaptığım kombini pek beğenmedim. O yüzden daha iyi bir kombinle size göstereceğim.
   Bu ara elimde iki sipariş var. Biter bitmez onlarıda sizinle paylaşırım. SEVGİLER...




Hiç yorum yok: