21 Eylül 2014 Pazar

YEŞIL PARKA FİNAL

 Nihayet yeşil parkam bitti. Son olarak size yaptığım bitiş işlemlerini kısaca geçiyorum. Öncelikle bel için tünel çalışmasını hazır biye ile yaptım. Kesinlikle tavsiyemdir.
 Son aşamaya geldiğim için yukarıdaki aparatları ayarlamaya sabrım yetmeyeceğinden alt resimdeki düğmeleri uygulamaya karar verdim. Şu an düğmelerin alt kısımlarına çıt çıt eklenecek. Ancak daha önceden düşünmediğim için çıt çıtları aldıktan sonra bir ara eklerim. Şu an bu şekilde bekleyebilir.

 Etek ucunu kendinden kıvırıp içinden lastik geçip aparatlarla ayarlanabilir şekilde yaptım. Gördüğünüz gibi evin içinde kışlık botlarıma kadar giyinmiş vaziyette bir fotoğraf çekimi yapıyorum.  Sırf bu kombin için botları kışlıkların arasından indirdim.
 Arka kısma yaptığım kapak için kendimi kutlamak istiyorum. Hatta keşke önlere yada en azından bir öne de bu şekilde bir kapak uygulasaymışım diyorum.
 Ben açıkçası bu kadar iyi iş çıkarabileceğimi ummamıştım. Üstümde duruşunu, sıcaklığını, kabarıklığını, rengini, boyunu... kısacası herşeyini çok ama çok sevdim. Bu kış sıcacık geçecek bununla.
 Birde önü açık görün istedim. Aslında seyyar başlıksız haliyle de bir foto yayınlamak isterdim ancak fotoğrafları kızım çektiğinden dolayı fazla çeşitlendiremedim. Hatta bel lastiğini sıkıp alt lastiği gevşetip yada tam tersi yapıp parkamın modelden modele girişini sizlere göstermek isterdim. Ancak nasıl olsa soğuk kış günleri evden çıkarken selfie yapıp paylaşırım kısmet olursa.
 Seyyar başlığa dört ilik açıp yaka altına gizlediğim dört küçük düğmeye tuttırdum.
 Lastiklerin uçlarını ise çakmakla yakmak suretiyle sabitledim. Düğümlemek yerine içe tekrar geri çevirmeyi tercih ediyorum.
Bu da etek ucunun içten görüntüsü. Parkayı kendinden kıvırınca, astarı da daha yukarıdan yine kendinden kıvırdım. Kızlar ben bu parkayı çok çok ama çok sevdim. İnşallah hayırlısı ile iyi günlerde giyerim. Güzel  yorumlarınızla dikiş aşamalarında beni iştahlandırıp daha hızlanmamı sağladığınız için hepinize teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: