7 Ekim 2014 Salı

BAYRAMLIKLARIMIZ

 Yine köyümde müthiş bir bayram geçirmenin mutluluğunu yaşayarak geri döndüm. Herkesin gidebileceği bir köyü ve ziyaret edeceği büyükleri olmalıymış. Bu gerçeği yaşımı alıp çocuğum büyüdükçe daha iyi anlamaya başladım.
  Sevgili kızım, bayram tatilimize gitmemizin bir gece öncesi, kendime diktiğim ceket kumaşının kalanından, kürklü bir ceket isteyince kıramamış ve 2 saatin içinde ona bu ceketi dikmiştim. İyiki de dikmişim. Bayramda hava serin olunca bol bol giydi ve övgüler aldık. İnanırmısınız kendi yorumum hiç yok. Ceket tamamen onun tasarımı. Bana kalsa panço yada pelerin tarzı bir şey dikerdim. Ancak o illede böyle olmasını istedi.  Temennim, o bu işlerin okulunu okusun ve daha bilinçli bir biçimde moda ve dikiş ile ilgilensin. Tabi yine de kendisi karar versin.
 Kendim için bu ceketi keserken niyetim; kalın, sık dokunuşlu, triko tarzında olan bu kumaştan bir hırka dikmekti. Kalıp olarak yine bayramlık elbisemde kullandığım 2012/08 nolu derginin 108 nolu kalıbını kullanmıştım. Ancak prova aşamasında giydiğimde, tek yakalı ceket şeklindeki duruşu çok hoşuma gitti. Hemen iki klapa ve bir arka yaka pervazı biçtim ve bunları telalayarak cekete diktim. Önüne de çok sevdiğim bir düğmeyi yanyana dikip kruvaze görünümü verince tam boyfriend jeanlerimin üzerine giyebileceğim bir oversıze trend ceketim oldu. Aslında bu elbisenin üzerinde tam istediğim görünümü elde edemedim ancak dediğim gibi hava çok serindi.
 Bayram öncesi paylaştığım bayramlıklarımızın üzerimizdeki halleri böyle.  Bu arada 2,5 aylık hamile bir bayan olarak karın bölgemde gözlemlenen bu değişiklik umarım sizinde gözünüzden kaçmamıştır. Evet malesef ki ben böyle erkenden şişen hamilelerdenim. Kızımda da aynı şey olmuştu. Bu arada doyma hissim ve enerjim beni yavaş yavaş terketmeye başladı bile...Bu konuda tavsiyelerinize açığım.
 Bu trikomda iyiki dikmişim dediklerimden. Bu arada bayram öncesi kendimi bir hayli sıkıştırmış ve bunların hepsini 3-4 günde dikmiştim. Deri taytımla giyerim diye omuzlarına ve yaka biyesine deri görünümlü jarse uyguladım.
Bu da deri taytımla olan kombinim. Kızıma da dikmiştim aynısından.
İnşallah en kısa zamanda yeni postlarda görüşürüz. Herkesin mutlu bir bayram geçirmiş olmasını dilerim. Sevgiler.....

Hiç yorum yok: