27 Ekim 2014 Pazartesi

KOT GÖMLEK ADIM ADIM 2

 Pervazlarına spor dikişlerini geçtiğim gömleğin omuz dikişlerini kapatıp yine üzerinden çift kat spor dikiş geçiyorum.
 Sırt robasına da spor dikiş atıyorum. Aslında bunu çift iğne ile de yapabilirsiniz ancak ben birbirine paralel iki dikiş ile hallettim.
 Kol altı yan dikişlerini de iğneleyip dikiyorum. Gördüğünüz gibi şu ana dek hiç teyel kullanmadım ve kullanmayı da düşünmüyorum. Ben yan dikişlerin üzerine de spor dikiş geçtim.
 Daha sonra, kol yırtmaçları için kalıpta belirlenmiş alanları saptayarak üzerine 2 veya 3 cm ebadında şeritleri uzatıp iğneliyorum. Aslında bu kol yırtmaçlarının başka bir yöntemi vardı, ancak ben o yöntemi unuttum ve seneler sonra kendimce böyle bir yöntem geliştirdim. Dileyen, daha doğrusu olan, o yöntemi araştırıp uygulayabilir.
 Sonra üzerine bu şekilde bir dikiş atıp o incecik aralığı dikkatli bir biçimde kesiyorum.
 Ters çevirip iğneleyip üzerinden ütü ile sabitliyorum.
 Daha sonra kötü görünen kenarlarını alta kıvırıp güzelce iğneliyorum ve tekrar ütüleyip yine spor dikiş  ile sabitliyorum.
 Bitmiş halinin önden görünümü bu şekilde oluyor. Bundan sonra kol dikişleri kapanacak ve manşetler eklenecek. O da bir sonraki yazıya kalsın.
Benim, adım adım projelerinde, kesinlikle kimseye bir şeyler öğretmek gibi bir amacım yok. Sadece yoğurdu bu şekilde yediğimi gösteriyorum. Hatta, yanlış yaptığım yerleri bile az çok biliyor ve doğrusunun bu olmadığı konusunda uyarıda bulunmaya çalışıyorum. O yüzden bir kusurum varsa affola...
   Herkese kucak dolusu sevgiler...:))

Hiç yorum yok: