4 Ocak 2015 Pazar

ATLET DİKTİM

 Şu sıralar elim bir türlü yarım olan kot parkama gitmiyor nedense. O yüzden araya terapi ve tetikleyici olması için başka projeler sığdırıyorum. Tabi ihtiyaçlarda, dikeceklerimde en önemli belirleyici. Geçtiğimiz haftalarda iç çamaşırı almak için girdiğim bir mağazada yüklü bir fiyat ödeyince acaba iç çamaşırı dikiminede mi başlasam dedim. İlk olarak eşimin bir atletini kalıp olarak kullanarak son aldığım süper pamuklu ve esnek penyemi değerlendirdim. Öyle yumuşacık ve rahat oldu ki eşim için  dikmiştim ancak deneme aşamasında benim olmasına karar verdim.
    İyiki bu penyeden iki parça almışım.
    Aslında çok daha yaratıcı ve güzel projelerle burada olmak isterdim ancak ev işleri, hamilelik, kızın okulu derken dikişe neredeyse hiç vaktim kalmıyor.
Şimdilik hoşçakalın, yine görüşmek üzere....Sevgiler...

Hiç yorum yok: