23 Ocak 2015 Cuma

DERİ DETAYLI LEOPAR ETEK

 Bildiğiniz gibi dün karne günüydü. Sevgili öğretmenimiz serbest kıyafet ve istediğimiz saatte gelebileceğimizi söylediğinden, biz öğleden önceyi evde geçirmeyi planladık. Yanlız bu arada benim kız ne giysem diye evin içinde kıvranırken   ''Annecim bana leopar etek diker misin?''dedi. Saat 12.00 da başlanan etek yarım saatte hazırdı. İki adet, üst kısmı alta göre çok hafif dar, iki adet de yanlar için dikdörtgen deri parça kullandım. Parçaları birleştirip alt ve üst dikişleri kapattım. Ayrıca beline de lastik taktım. Sonrasında zaten hemen giyip okula yollandık. Tüm notlarımız yeni not sistemine göre ''Çok iyi''.

Yine daha önce benim diktiğim kürklü hırka ve zımbalı, kahverengi botları ile kombinledi. Biz bu kombine bayıldık. Bir ara kot gömlek ile de nasıl duracağını deneyeceğiz. Herkesin, tüm öğretmen ve öğrencilerin yarı yıl tatillerinin güzel geçmesi dileğiyle SEVGİLER....

Hiç yorum yok: