30 Ocak 2015 Cuma

SARI FİLELİ TRİKO

 Son bir haftayı çok ağır bir hastalıkla geçirdim.  Hamilelikten dolayı ilaç da kullanamadım. Öksürürken bebeğe veya bana zarar gelmesinden korktum. Çok şükür bu gün sadece çok az bir öksürük kaldı. Bu arada geçtiğimiz akşam, insatgramda paylaştığım, kesmek üzere yığılı kumaşlardan ikisini aynı projede değerlendirdim. Çok çok ince, sarı triko kumaşı ve sarı fileyi beraber kullanarak hem daha kapatıcı bir görünüm elde ettim hemde model yarattım.
 Yine kalıpsız ve basit kesim bir bluz oldu. İlk olarak trikoları kestim daha sonra kestiğim ön ve arka parça trikoları, yerde güzelce düzelttiğim file kumaşın üzerine yerleştirdim. Filenin boyu tam vermedi. Ama bu şekilde olması çok daha iyi oldu. Etek ucundan çıkan triko görünümü yanlız kalmasın diye kol ve yakayı sadece iki kat katlanmış triko ile yaptım. Baharda üzerine renkli kolyeler takarak altına kot yada (kiloları verebilirsem) beyaz pantolon giyerek, giyilebilecek kullanışlı bir parça oldu. Şu an göbek kısmı sarıyor ama doğum sonrası salaş duracak (inşallah).
Hemen yazlıklara geçtim gibi oldu ama hastalık süresince o derece sıkı ve kat kat giyindim ki kalkar kalkmaz renkli yazlık bir şeyler dikmek istedi canım. Ayrıca bir de bu gün saçlarımı kısalttırdım. 
Sağlıklı olduğumuz her gün, böyle bol gülücüklü günlerimiz olsun. Sağlığımızın kıymetini bilelim. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: