9 Ocak 2015 Cuma

YENİ KUMAŞLAR, PART: BİLMEM KAÇ

 Aslında, aldığım kumaşlarla post yapmamaya karar vermiştim. Ancak geçtiğimiz günlerde blogumu baştan sona bir gezdiğimde aldığım kumaşların yarısından çoğunu değerlendirdiğimi gördüm ve en azından benim için bu bir gösterge olur diye düşündüğümden; yine kumaş postu yayınlamaya karar verdim. Üstteki kumaşlar siyah çelik örme tarzında. Siyah kumaşlar çok kullanışlı ve çabuk tükettiğim kumaşlar olduğu için aldım. Tam bir parçada kullanmasam bile, kollarda ve sırtta kullandığım için muhakkak gördüğüm güzel, siyah, kışlık kumaşları almaya çalışıyorum.
 Bunlarda kızım için aldıklarım. Toz pembe penye, mavi olan kaliteli tek yönlü polar, sarı olan ise çok ince triko. Renkleri ışıktan dolayı açık renk çıkıyor.

 Ekoseli olan kenarları kıvrılıp şal veya atkı olarak kullanılacak ilk etapta. Üstteki gri olan yine atlet dikiminde kullandığım penyeden. Yan taraftaki gri kumaş ise bir yüzü scuba bir yüzü penye olan çok ilginç bir kumaş.
Bu ise çok yumuşak tüyleri olan hoş bir pelüş. Her rengi vardı. Metresi 10 tl ydi. Bir metre kadar aldım. Bakalım bişeyler var aklımda.
   Aldığım her yeni parti kumaşla aklımda dikiş perileri cirit atıyor. Bu arada kot parkam bitti ve en kısa zamanda burda. Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok: