26 Şubat 2015 Perşembe

LACİVERT TUNİK

 Bu aralar bu tip bluzlar dikmek bende resmen bağımlılık yaptı. Hani şu, herhangi bir basit bluz kalıbının, kol oyuntularını iptal edip o kısmı düz yada hafif yarasa kol tarzında kesip de edindiğimiz bluzlar. Hani tüm ünlü markaların asimetrik tarzda oversıze şeklinde kesip üzerine bir baskı basıp yada iki boncuk yapıştırıp sattığı bluzlardan bahsediyorum. Bu bluzları kesmek ve dikmek çok kısa, bir öğleden sonra projesi olduğundan ihtiyaç anında yada sırf stres atmak için, yada evdeki devasa kumaş stoğumu azaltıp dolabımı şenlendirmek için diktiğim oluyor. Zaten etek elbise ve pantolon dikemiyorum şu halime. O yüzden tunik ve bluzlarla idare ediyorum.
Bu defaki bluzumun yakasını V şeklinde oyup yaka şeridini aynı yuvarlak yakaya geçer gibi geçip o V kısmın tam uç noktasına arkadan minik bir dikiş attım. Bu şekilde pervaz ile dönmekten çok daha rahat bir V yaka çalıştım. Ayrıca hamile olan arkadaşlar eğer üzerilerine uygun kot pantolon bulmakta zorlanıyorlarsa ya burada gösterdiğim şekilde eski kotlarını hamile kotuna çevirsinler yada bu üzerimdeki kot pantolonda uyguladığım tekniği uygulasınlar. Bu teknik; pazardan çok uygun fiyata en esnek ve üzerinize en az iki beden büyük gelen kot pantolon alınıp bacak kısımları daraltılıp paçaları kısaltılır. Beli zaten tam belinize göre olan kot pantolon böylece üzerinize uygun hale gelir. 
  Neyse ben daha fazla küstahlık yapadan size sevgilerimi göndererek huzurlarınızdan ayrılıyorum.
Kendime Not: 31 haftalık hamileyim ve 10 kilo aldım.

Hiç yorum yok: