9 Şubat 2015 Pazartesi

LOHUSA GECELİĞİ

 Artık 29 haftalık olduk. Bu yüzden  hazırlık yapmaya başlamam gerek. Her ne kadar doğum Nisan sonu gibi olsa da ben yine de yavaştan başlamalıyım. İlk olarak doğum için hastanede gerekli olacak bir gecelik diktim kendime. Emzirme için önüne yaka patı çalıştım. Evde bulunan çok yumuşak ve de pamuklu bir penyeyi seçtim. Toz pembeyi, renk olarak hiç sevmediğimden dolayı ekoselerle hareketlendirdim. Yine hiç sevmediğim floral desenden olabildiğince uzak durdum. Ekoseleri, kumaşı verev kullanarak daha cazip bir hale getirmeye çalıştım.
 Yaka patını emzirme durumunu düşünerek olabildiğince uzun çalıştım.
 Sırtta da yine verev bir roba var. Çünkü toz pembe olan, penye kumaşım çok minik bir parça kumaş olduğundan önde tam boy verirken sırtta vermedi. Boyu da yeterli uzunlukta olmayınca etek ucuna da yine ekose çalıştım.  Yine her zamanki gibi parça kumaş sayesinde tasarım yapmak durumu ortaya çıktı.
Sömestr tatili başında yakalandığım hastalık hala tam olarak geçmedi. Birde üzerine hamileliğin son evresinde olmamın yükü eklenince inanın hiç enerjim kalmadı. Şu an bile bu yazıyı bir elimde mendille yazıyorum. Herkese enerjisinin bol olduğu günler diliyorum.

Hiç yorum yok: