6 Nisan 2015 Pazartesi

BEBEK UYKU SETİ

 Doğum yapmama çok az bir zaman kaldı. 3 hafta içinde mutemelen doğum gerçekleşecek. Geçtiğimiz hafta sonu yaptığımız boya badananın ardından dikiş makinamı gardroba kaldırmıştım. Ancak doğum yaklaştıkça, eksikler kendini daha bir göstermeye başladıkça, dün tekrar çıkardım ve bu, bebek uyku setini diktim. Piyasada hazır satılanların görsellerini inceledim ilk olarak. Denizci konseptli bişey olsun istedim. Kızımdan kalan bebek yorganımız piyasadaki yorganlardan çok daha büyük olunca zaten dikmek farz oldu.

 Çok ince beyaz ve mavi çizgilere sahip olan pamuk saten kumaşımdan bir çarşaf ve nevresimin ön tarafı çıktı. Neversimin arka yüzünde ise yelken dirğinde kullandığım çizgili kumaşı kullandım. Yastıkta kullandığım kırmızıyı yanlız kalmaması için sandalda kullandım. Birde lacivert bir yelken bize yetti.
Kızımdan kalma park beşiği hafta sonu güzelce yıkayıp kurdum. Bebeğin kıyafetleri de yine yıkandı ve ütülendi. Doğum çantamız da hazır. Bir tek aklımda, kızıma ve kendime doğum sonrası nasipse, yapacağımız mevlüt için elbiseler dikmek var. Onları da halledip makinam ile kısa bir süreliğine vadalaşabilirim.
 Herkese bizden kocaman sevgiler. Lütfen bizim için arada bir dua edin.

Hiç yorum yok: