17 Nisan 2015 Cuma

EKRU BLUZ

 Bu fotoğrafı instagramdan takip edenler bilir. Sanırım 35. haftaya ait bir fotoğraf. Bu aralar öyle çok dikiş diktim ki doğum sonrası göbeksiz halimle fotoğraflarım diye düşünürken, yayınlarıma uzun aralar vermişim. O yüzden bu gün bu bluzu sizlerle paylaşmak istedim. Neden bilmem bu aralar V yakaya takmış durumdayım. Bu elimdeki hafif naylonlu kalın çelik örme kumaşı elverdiği ölçülerde bir bluza çevirdim. Hani şu artık düşük kol kullanmama kararımı almadan önce, diktiğim için kalıpsız ve de düşük kollu bir parça.
Ama ekru renk kot pantolonlarla çok uyum sağladığından dolayı modeli her ne olursa olsun gideri var. Yukarıda da yazdığım gibi  doğum korkusu sardıkça dikişe vuruyorum kendimi. Elimdeki kumaş stoklarının  neredeyse 3/1 ini harcadım. Dolaptaki sevdiğim desenler tek tek dikilip bir şeylere dönüşünce bu gün yine dayanamayıp Pazara attım kendimi. 4 parça kumaşla döndüm.
 Doğum sonrası hayatım nasıl olacak çok kestiemediğimden içimde hafif bir sıkıntı ve stres var. İnşallah herşey güzel olur. Sevgiler...

Hiç yorum yok: