14 Haziran 2015 Pazar

BORDO ATLET& BAHÇIVAN ŞORT (DIY)

 Yine dikiş açısından üretken bir döneme girdim. Öyle olmak zorundaydı, yaz gelmişti, ben uzun bir lohusalık dönemi geçirmiş ve yazlık gardroplarımızı hazırlayamamıştım.İlk olarak benim üzerimdeki bordo atlet. Çok fazla anlatılacak bir şeyi yok.
 Ama kızımın üzerindeki bahçıvan şort tam bir DIY projesi. Aylar önce pazarda 2 tl'ye bulduğum kot pantolonun içine kendim giremeyince dolabın bir köşesine kaldırmıştım. Geçtiğimiz günlerde aldığım salopeti gören kızım'' bende aynısından isterim'' diye evde çıngar çıkarınca aklıma bu pantolon geldi. Baktım ki önündeki pileleri olsun, cepleri olsun pek güzel, üstelik de yumuşacık dokusu var, ayrıca kızımın şortlarından da çok az büyük. Yanlardan hafif bir daraltma, yine arka ortasından ve ağından çok hafif traşlama ile kalça kısmını küçülttüm. Kestiğim bacak kısımlarının birini ön kısmına uygun şekilde yerleştirdim ve üzerine bir de cep ekledim. Diğer bacak ise saplara yetti ve bir saatimi almayan bu bahçıvan şort ortaya çıktı.
  Daha yazmak ve paylaşmak istediğim çok şey olmasına rağmen kısıtlı vaktimle ancak bu kadar paylaşabiliyorum. SEVGİLER..
Kızımın eklemek istedikleri varmış: O bahçivan tulum benim fikrimdi.Bu yüzdende cıngar çıkarmam çok normal.Ben anneme bana bir bahçivan tulumu dikmesini söylemiştim.Ondan sonra annemde pazardan bir bahçivan tulumu alıp beni kopyacı gibi gösterdi.Ve ben ona demiştimki anne bana dikmeden hiç kimseye gösteme.Ama o sağ olsun yetiştirmiş herkese.Herşey yalan.Ondan sonrada mıymışık mıymışık hava atıyor.Yok kızım kıskandıda, yok beni çekemiyorda.Nereni kıskanacağım ben senin kilolu.Yalaaaan.Her şey yalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!YALAAAAAAAN!

Hiç yorum yok: