20 Ekim 2015 Salı

SALOPET

 Yaz başında yine bizim Çanakkale Cuma pazarında çok ama çok uygun bir fiyata bulduğum bu salopeti kaptığım gibi eve getirdim. Dayanamayacağım fiyatını da söyleyeceğim. 5 tl. Evet yanlış okumadınız. Ön kısmın bir tarafında bir delik ve hemen altında lekeler vardı. Düğmeleri yoktu ve bazı yanlış dikişleri vardı. Evdeki düğmeler eklendi, yanlış dikişler sökülüp düzeltildi ama o ön kısmındaki lekeli yere bir türlü çözüm bulamadığımdan tulum yaz boyu sıcakların da etkisiyle dolapta bekledi. Geçtiğimiz günlerde eşim yine bir kot pantolonunu emekliye ayırınca ve o pantolonun rengi ve hatta yıkaması benim tulum ile tam birbirine uyunca hemen onun arka ceplerinden birini söküp benim salopetin lekeli yerine transfer ettim. Son hali tam içime sindi. 
    İlk foto da yazlık halini görüyorsunuz.

Bu kombin ise daha sonbahara uyumlu. Bu arada kırmızı ruj yerine kırmızı bir bere taksam sanırım Yasemin Yalçın'ın Alican tiplemesine dönerdim herhalde. 

Bu tarz parçalar çok fazla tercih edilmez ama bazen de istenir. O yüzden bu şekilde ucuza kapatmak çok işime geldi. Ayrıca üzerime tam tamına olması, hiç daraltma yada açma istememesi yine çok iyi oldu. Çünkü aldığım yerde deneme şansım olmamıştı. Ve de eşimin pantolonundan transfer ettiğim o cebin üzerinde minik metal kabartma da LOFT yazıyor. Bu da salopet sanki LOFT' tan alınmış gibi bir izlenim verdi. İşte tüm bu rastlantılar üst üste gelince bence HARİKA OLDU. Size de küçük tesadüflerle kendinizi mutlu edeceğiniz, emeklerinizi becerilerinizi, değerlendireceğiniz güzel, çok güzel günler dilerim. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: