19 Kasım 2015 Perşembe

ÇİZGİLİ

 İnstagramdan takip edenler bu fotoğrafı hatırlar belki. Kendime diktiğim fitilli penye kumaşın kalan parçalarından, aslında kızıma bir bluz dikip evde krize sebep olmadan halletmekti benim niyetim. Ama gel gör ki parçalar küçüktü. Bende oğluma bir üst diktim. Bu arada kendim için temel bluz kalıbımı, oğlum için ise onun bir bluzunu kalıp olarak kullandım. Tabi kızım bu durumdan hiç hoşlanmadı. O yüzden annemdeki parçayı getirttirdik ve çok yakında kızıma ve hatta çıkarsa kocama da bu üstlerden dikeceğiz. Yani ailecek Dalton kardeşlere döneceğiz. Paylaşımı o zaman yapacaktım ama biz Bartu'yla bu üstleri o kadar çok giyiyoruz ki neredeyse eskittik. Hemen her kombinimde kullanıyorum ve çok seviyorum. O yüzden ben bizimkileri bir paylaşayım. Olmadı onlarınki bitince bir kez daha giyer fotoğrafa gireriz. 


Hiç yorum yok: