17 Kasım 2015 Salı

SİYAH MASKÜLEN YELEĞİM

 Geçtiğimiz günlerde sabah oğlum uyurken son diktiklerimi giyip giyip fotoğraf çekimleri yaptım. Bu yelek de onlardan biriydi. Bu da yine neredeyse bir yıldır yarım işler arasında bekleyen parçalarımdandı.  Aslında ceket olarak başlamıştı hikayemiz. Kendisi düşük kollu oversıze bir ceket olacaktı. Yakası dışında her yeri kalıpsız kesilmişti. Derken yine annem, artık düşük kollu dikişlerimden kendisine gına geldiğini bildirince benim hevesim kaçtı ve biraz bekledi. Kendi kumaşından kalmadığı için kalıba yatırıp oyduğum kol evlerine başka kumaştan kollar taktım. O kollar da çok emanet durduğu için geçtiğimiz günlerde onları da iptal edip çelik örme kumaşın esneme avantajını kullanarak kolları kendinden içe, etek ucunu da kıvırıp astarlamayı aklıma bile getirmeksizin bitiriverdim gitti. Ön kısmını zaten bu şekilde kruvaze çift düğme olarak kesmiştim ve erkek yakası da ayrıca hoş bir hava katınca ben bu yeleği sevdim. Farkettiyseniz genelde ''yapıverdim gitti, bitiriverdim gitti.........'' şeklinde söylemlerim oluyor. Eminim dikiş kursu hocaları gibi dikişte iyi seviyede bilgili olanları rahatsız ediyordur bu tarzım. Ama ben dikişi stres atmak için yapıyorum stres sahibi olmak için değil. O yüzden kolayıma nasıl gelirse o şekilde yapıyorum.
 Son olarak ilk fotoğrafta daha maskülen şıklığı yakalamak için, içine beyaz gömlek giydim filan ama ben kendimi spor bir tarzla daha mutlu hissediyorum. Bu fotoğralara bile yansımış. Yine geçtiğimiz yıllarda diktiğim siyah yeleğime buradan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok: