20 Aralık 2015 Pazar

ÇOCUKLAR İÇİN İKİ PROJE

 Çocuklar için iki proje ile karşınızdayım. İlki geçtiğimiz yıl giydiğim hamile kotunun bacak kısımları artık bana bol geliyordu. Ben jean pantolonları öyle çok severim öyle çok severim ki bir türlü atmaya elim varmaz. Bu pantolonun kumaşı ise çok ligralıydı. Ayrıca kızımın da jean, kışlık bir tayta ihtiyacı vardı. İşte, yukarıdaki gibi üzerine koyup kestim. Yine beline fitili penyeden bir bant geçtim. 

 Arka cepler için bir çare bulamadım. Onlar iptal oldu ve bu şekilde duruyorlar ama sorun değil.
İkincisi ise arkadaşımın oğlu için diktiğim bu eşofman altı. Erkek çocuğu olduğu için biraz cep çalışarak erkeksi bir görünüm elde ettim. Kumaşım kot görünümlü çok esnek bir kumaştı. 


 Önümüz kış olduğundan, içini fitili penye ile astarladım. Eldeki kumaşları bol bol dikip azalttığımı sanmıştım ama geçtiğimiz gün yerleştirmeye kalktığımda hiç de öyle olmadığını gördüm. Ama tüm kumaşlarımı yazlık kışlık demeden elimin altına koydum. Bundan böyle bakıp bakıp ne dikebiliyorsam dikmeye çalışacağım. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: