13 Şubat 2016 Cumartesi

SİYAH MAKARA& ÜÇ PROJE


 Biliyorsunuz ki iki çocuğu olan bir anneyim. Bu sebepten dolayı, son yıllarda en severek yaptığım şey olan blogumu yazmayı son bir aydır ihmal ettim. Çünkü çok ama çok az olan boş zamanlarımı, ya dikiş dikerek ya da blog yazarak değerlendiriyorum. Ama blogum dikiş blogu olduğundan dikmezsem yazamıyorum. Ki zaten evde aşırı derecede dolaplardan taşan kumaşlarım ve içimden taşan dikiş aşkım varken dikmeyi tercih ettim ve son zamanlarımı dikerek değerlendirdim. Bu kısa açıklamadan sonra gelelim bu dar zamanlarda nasıl dikiş dikebildiğime. Kendimce bir yöntem buldum ve bu yöntemi çok sevdim.
   Öncelikle bol miktardaki kumaş deposundan siyah kumaşlarımı çıkardım. Tabi ne yapacağıma karar vermiş olduğum siyah kumaşlarımdı bunlar. Yada siyah olmasa da içindeki yansımalardan dolayı siyah makara ile dikilecek olan kumaşlarımı önce bir bir kestim. Elimde kesilmiş üç proje oldu. Daha sonra makineme siyah ipliğimi taktım ve vakit, fırsat buldukça sırayla önce omuz dikişlerini, sonra kol takmalarını vs, vs ard arda diktim. Aynı anda üç projem de bitmiş oldu. İşte bu üç bluz o tekniğin ürünü. Bu teknikle dikmeyi öyle çok sevdim ki hemen beyaz makara ile dikilecek ve tabi yine ne yapacağımı tam olarak bildiğim kumaşlarımı çıkarıp kestim. Ortaya beş parça iş çıktı. Onlarda bir sonraki postta inşallah. SEVGİLER....




Hiç yorum yok: