24 Şubat 2016 Çarşamba

SÜET PENYE AZTEK ELBİSE

 Aslında şu instagram işin tüm sürprizini bozuyor. Eskiden ne güzeldi halbuki. İNG de bir çok defa paylaştığım bu elbisenin kumaşı yumuşacık bir süet penye. Dış yüzeyi süet gibi ama yumuşacık ve esnek bir dokusu var. Son sefer gittiğimde aldıklarımdan. Sanki evde hiç kumaşım yokmuş gibi hep en son alınan kumaşlardan dikmişim bu yıl. Tabi  kumaş stoklarımı da zerre kadar eritememişim. Geçtiğimiz gün yine bir kısmını bazanın altına koymak suretiyle kendimden sakladım. Göz önünde kalanları biraz tüketip onları tekrar çıkaracağım ve bu şekilde ilham perime CEE--E yapacağım.
 Oğlum doğduğundan beri kalıpları kurcalamak zor geldiğinden hep basic hırka kalıbımı şekillendirerek dikiyorum. Böylesi daha kolay geliyor. Bu da yine aynı kalıbın etek ucuna doğru açılarak uzatılması ile diktiğim bir parça.
Elbisemi kışın Burgundy Pelüş kabanımla biraz daha bahar aylarında ise kot yada deri ceketlerle giymeyi düşünüyorum. Bu ara elime geçen tüm aztek desenleri diktim. Bu gün de fotoğraflarını çektim. Yanlız doğum sonrası dökülenlerin yerine yeni gelen saçların yarattığı kötü görüntü yüzünden bazı fotoğrafları makaslıyorum. Şeffaf bloggerınızdan bu günlük bu kadar itiraf yeter. sevgiler....

Hiç yorum yok: