12 Mayıs 2016 Perşembe

BASIC TİŞÖRT

 Yine basıc kesim salaş bir tişörtle karşınızdayım. Yaz gelince bu tarz tişörtlerden şöyle bol bol el altında bulundurmak gerekiyor. Üstelik bizim gibi omuzları dar, kalçası geniş bayanlarda bir orantı sağladığı için çok hoş duruyor bence. Bu defa daha profösyonel dursun diye öne bir cep ekledim. ve cebin bir tarafına evde bulunan metal bir parçayı iliştiriverdim. Bu çiçekli pantolonuma pek uyumlu bir tişört oldu. Tabi ki yine kalıpsız pratik kesim olduğundan kalıp bilgisi veremiyorum. Önümüzdeki günlerde yine basıc kesim ama minik bir esprisi olan bir bluz ile karşınızda olacağım. Daha sona ise eğer becerebilirsem ve tabi vakit yaratabilirsem kendime bir kot ceket dikeceğim ve burda adım adım dikişini anlatmaya çalışacağım. Bana katılmak isteyen olursa 1,5 metre kot kumaşlarını ve sevdikleri bir ceket yada gömlek kalıplarını hazırlasınlar. Ben nedense gömlek kalıbı ile kestim. Tüm dikişsever, becerikli hatunlara benden kucak dolusu sevgiler....

Hiç yorum yok: