24 Mayıs 2016 Salı

KOT CEKET DİKİYORUM ANLATIYORUM 1

  Sevgili arkadaşlar ben yine son günlerde kumaş orucumu bozdum. Evet bozdum ve o yüzden o yeni gelen yığını eritmek için daha bir dikişe sarıldım. Sanki bir güç daha çok dikiş dikmem için beni arkamdan ittiriyor.  Bu kot parçaları da son alınanlardan. Parçalar 80 cm kadar olduğundan iki parça aldım.  Bu ceket için her zaman kullandığım gömlek kalıbımı kullandım. Sırtta zaten roba vardı , ön parçada da bir roba uydurdum. Ayrıca boyunu kısalttım ve yukarıda gördüğünüz parçaları kestim. İlk olarak sırttaki pensleri kapattım. Sonra o pensleri ütüleyip üzerilerinden alta ve üste doğru dümdüz olacak şekilde ikişer spor dikiş çektim.

 Sonra kollardaki yırtmaçları çalıştım. 
 Ön parçayı ise aslında hazırlarda parçalı yapıyorlar. Ama ben kolayına kaçıp kafama göre çizgiler çekip o çizgilerin üzerine yine çifter spor dikiş çektim. Yani tek parçaya parçalıymış gibi efekt verdim.

 Cepleri  ilk olarak üst parçaya diktim.
 Daha sonra ise alt ve üst parçayı birbirine ekleyip cep ağzına gelecek kısmı açık bıraktım. 
Ve son olarak cep torbasını çerçeveledim. Aslında ilk olarak haki renk ile dikmiştim ama biraz karışık oldu. Daha sonra lacivert renk ile diktim. En son olarak cep kapağını dikip spor dikiş ile belirginleştirdim. Ben bu aşamadan sonrasını fotoğraflamayı unutup cekette bir hayli ilerledim ama prova aşamasında kol takmalarımı ve cep kapaklarının duruşunu beğenmedim. Sanırım gece çocuklar uyurken o ksımları sökeceğim. Çünkü bir kot ceketin en önemli yeri kol ve cep kapaklarıymış. Kusuru göstermekte üstlerine yok. Sökme işinden sonra yine fotoğraflayarak anlatmaya çalışacağım. Şimdilik bu kadar kızlar... SEVGİLER...

Hiç yorum yok: