16 Mayıs 2016 Pazartesi

YAKASI DANTELLİ BLUZ

 Geçtiğimiz günlerde eşimin bir arkadaşının evlerine gittik. Ev  sahibi bayan evi muhteşem bir şekilde dekore etmişti. Tüm bu fikirleri nereden buluyorsun, dekorasyon dergilerinden yada internetten filan mı; diye sorduğumda bana cevabı, ''hayır, öylesine aklıma geliyorlar dedi. İlk başta anlayamadım ama sonradan  dikiş dikerken nasıl doğaçlama yaptığım aklıma geldi ve hak verdim. İşte bu bluz de şöyle basıc bir tişört olacakken aklıma geliveren o yaka sayesinde, bu bluza dönüştü. Demek ki herkesin ilgi alanı ve yaratıcı gücü başka alandaymış. Ama keşke bende de biraz dekorasyon zevki olaydı. Evimdeki mobilyalar gerçekten çok sıkıcı gelmeye başladı.  
   Bu bluz bana 80'leri çağrıştırdı. O yıllarda genç kız olan halam ve teyzem (ki her ikisine de bayılırdım) bu tarz düşük kollu dantel yakalı bluzlar giyer altına kot etek , ince çorap üzerine kalın çorap ve illaki o kalın çorap kıvrılacak ve de stilettomsu bir ayakkabı. Bende bu bluzdan aldığım ilhamla geçen gün yepyeni bir kot etek diktim ancak NİLGÜN ÖZEN AYDIN hanımın etek dikme etkinliği için saklıyorum. Üstteki etek yine geçen postlardan birinde vardı. Yanlardan cepli pilili scuba eteğim. Alttaki kot etek ise üç yıl önce kot ceket ile takım olarak diktiğim bir etek. Blogumun ilk paylaşımlarından..
Bu ara çok şeyler kestim. Kimisi yarım halde dikilmeyi beklerken üzerine tekrar kesip dikip bitirdiğim parçalar oldu. Ama dikiş diktikçe, elimden biten parçalar çıktıkça nasıl rahatlıyorum anlatamam. Demek ki çok terapiye ihtiyacım varmış benim. Son gaz dikiş dikmemden bunu anlıyorum. Üstelik eşime ve çocuklara da bişeyler dikiyorum ve onları burada paylaşma gereği bile görmüyorum. Sadece kendiminkileri paylaşıyorum gördüğünüz gibi. Yine yeni bir postta görüşene kadar SEVGİLERRR...

Hiç yorum yok: