5 Haziran 2016 Pazar

BABY SHOWER ELBİSELERİ

 Kız kardeşimin bebeğini kucağına almasına sayılı günler kala bir an evvel bu baby shower fotolarını paylaşmak istedim. Çünkü burada giydiğimiz elbiselerin her ikisini de ben diktim ve blogda ilk defa gösteriyorum. İlk olarak kendi elbisemden bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz yıl ben bebek beklerken ve hamileliğimin son günlerindeyken, kendim için kırk mevlüdümde giymelik dikmiştim bu elbiseyi. Ancak parça kumaşın boyu fazla vermediğinden dolayı biraz fazla mini olmuştu ve ben ev sahibi olarak o derece mini ile eğilip kalkamam diye elbiseyi bir kenarda beklettim. Sonra yine geçen yaz kombinleyip fotoğraf çekimi yapmıştım ama yine elbise fazla kısa geldi gözüme ve o fotoları yayınlayamadım. Taa ki o gün kız kardeşime giderken sadece bayanların olduğu bir ortam olmasından dolayı giydim elbisemi. Düz kesim, bel oyuntusu olmayan, mini takma kolları olan elbisem oradaki bayanlar tarafından başarılı bulundu. Ayrıca o gün saçımın rengini de açtırmıştım ama o görüntüye bir hafta dayanabildim ve yine kumral renge boyadım hemen.
Gelelim kız kardeşimin elbisesine; tropikal meyve desenleriyle süslü bu güzel kumaşı kırmızı penye ile şeritler geçerek diktim. Diz hizasında bitiyor. Bu model bir de maksi elbise dikmiştim ona daha önce. Doğum sonrası emzirmeye de uygun olması için üst kısmını bu şekilde kruvaze çalıştım. Bunlar eski diktiklerimdendi. Ama yeni projelerimde var. Elimden geldiğince paylaşmaya çalışacağım. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: