2 Haziran 2016 Perşembe

KERTENKELE KOSTÜMÜ

 İnstagramda paylaştım ama burada da paylaşmadan edemedim. En sevdiğim müşterim ki, artık müşteri değil arkadaşız; sevgili Berna hanım, bana telefon etti ve iki gün içinde kertenkele kostümüne ihtiyacı olduğunu söyledi. Aslında sadece yeşil bir alt ve üst bile dikebilirsin, dedi ama bana güvendiği ve beni özgür bıraktığı için yeşil bir kumaştan basit üst ve olabilecek en basitinden bir alt kestim. Elimdeki sarı tül kumaş ile kol ve sırta detay koydum. Pantolon bacaklarının arasından çıkan parçayı da kuyruk kısmına yine tül ile birlikte ekledim ve sonucu bu fotolarla İNG ye koydum. Tahminler kertenkele, kele ve dinazor olarak gelince gayet rahatladım. Demek doğru bir iş çıkarmışım. 
 Sahibi ve öğretmenleri de gayet beğenmişler. Aslında Çanakkale de kostüm işi yapan tek bir yer var ve fiyatlarının delicesine uçuk olduğunu söylüyor gidenler. Ben bu kostüm dikme işini çok sevdim. O yüzden ileriye dönük bu şekilde bir fikri de bir kenara koyuyorum. İş konusunda bu zamana kadar çok sabrettim. Sanırım oğlanı büyütmek için biraz daha sabredeceğim. Ama bir gün inşallah benimde çok severek yaptığım ve başarılı olduğum bir işim olur. İşini aşk ile yapan tüm emekçi kadınlara selam olsun....SEVGİLER... 

Hiç yorum yok: