24 Haziran 2016 Cuma

KOT ELBİSE VE RAHAT PANTOLON

 Farkettiyseniz ben bu yıl daha sade daha düz parçalara yöneldim. Tam diyordum ki bu sade parçalar bu yıl beni daha iyi idare eder ve çok fazla başka dikişlere gerek kalmaz; daha ilk denize gitmemizde baktım ki deniz elbisem yok, çiçekli elbisem yok, o yok bu yok.... Ben kendim için dikişlere sarılıp iki günde bir elbise dikersemin planlarını yaparken bu yıl benim diktiklerimi giymeyi reddedip bayramlık alışverişini yapan bizim küçük hanım kot elbise diye fırladı. Ona düşük omuzlu, belden büzgülü ve cepli bir elbise diktik.


Bu pantolonum ise İNG'de paylaşıp burda paylaşmayı unuttuklarımdan. Lacivert üzeri beyaz çizgili, çok esnek olmayan, çok da ince olmayan hoş bir penyeden. Üzerindeki beyaz penyem ise geçtiğimiz postta yer almıştı. 
        Dikiş sever dostlarım sizleri gerçekten çok seviyorum. Dikişlerinizden ve güzel yayınlarınızdan beni mahrum bırakmayın. Her ne kadar yorum yapamasamda her birinizi fırsat bulup okumaya çalışıyorum. SEVGİLER...

Hiç yorum yok: