11 Temmuz 2016 Pazartesi

ETNİK DETAYLI PLAJ ELBİSEM


 Yine bayram tatili için dikilmiş elbiselerimden biriyle karşınızdayım. Aslında fotoğraflarda elbisenin detayları gözükmeyecek kadar uzakta kalmışım ama olsun siz o muhteşem ve bakir ege koyu manzarasına da bakın. 
      Bu güzel  penye kumaşı iki yada üç yıl önce almıştım ve kıymetinden saklar dururdum. Genellikle çok kıymet verdiğim kumaşlarda hep yaptığım gibi kesim hatası yaptım ve kumaşı kaybetme korkusu yaşadım. Allah tan kurtardım sonra. Bu arada elbise istediğim modelden başka bir modele kaydı ama sanırım hayırlısı böyleymiş ve bu hali de hoşuma gitti. Yaka ve kol kenarlarına mavi koton dantel şeritler geçtim. Bol olan beline de yine bizim ucuz pazar yeri tuhafiyemizden aldığım urgan görünümlü kuşağı taktım. Bu pamuklu etnik detaylar zaten allı morlu, otantik eğilimli elbiseme daha bir etnik hava kattı. Etek uçları ise asimetrik kesim. Ön ve arkaları uzun yanları kısa.


Hiç yorum yok: