4 Ağustos 2016 Perşembe

ÇİZGİLİ TULUM

 Bu tulumun kumaşı en kıymetli penyelerim arasında vitrinde dururdu. Bir akşam ansızın aklıma geliveren bu modeli kestim ve aynı akşam bitirdim. Üst kısım için reglan kol kalıbımı kullandım. Alt kısım içinse temel pantolon kalıbımı biraz bol kestim. Bel kısmından birleştirirken belinin payını alt kısma yatırıp yarım cm aralık verip dikiş geçtim ve o kısma lastik için tünel yapmış oldum. Çok geniş olan yakayı da yine kendinden kıvırıp lastik geçerek topladım. Taba renk ince bir kemer ve taba renk ayakkabılarımla kombinleyip çarşıda pazarda bir çok defa giydim bile ama bu fotolar deniz kıyısından olduğu için kemersiz parmak arası terliklerle. 
Yıllardır tulum dikmekten korktum ve bu ilk tulumum. Boşuna korkmuşum. Çok zevkli ve basit bir çalışmaydı. Ayrıca kumaşım çok güzel ve kaliteli bir penyeydi. 
  Yeni projelerde görüşmek üzere sevgiler....

Hiç yorum yok: