7 Eylül 2016 Çarşamba

POPART ELBİSE

 Öncelikle bu kumaştaki kadın yüzünü görebilmenizi umuyorum. Çünkü oradaki kadını bir çok kişi fark edemedi. Bu güzeller güzeli penyem 3 yıldır dolapta tam anlamıyla cuk oturacak tasarımını bekler durur. Çok şükür ki dikiş ve tasarımda benden çok daha iyi bir annem var. O aynı kumaşın sadece bir desenini önde kullanarak arka kısmını düz siyah penye kullanarak bu tarz bir elbise kız kardeşime dikti. Bende hemen kumaşı yatırdım ve her iki yönde bu deseni kullanarak bu oversıze elbiseyi diktim. Kadın yüzü kaybolmasın diye beline kemer filan kullanmadım ve bu sade şekliyle giydim. Ama ukalalık gibi olmasın ben bu elbiseye resmen aşık oldum. İçinde kendimi her ortama uygun ve çok şık hissettim. Neyse fazla ukalalık yapmadan sizlere dikiş dolu günler dileyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum. SEVGİLER....


Hiç yorum yok: