15 Temmuz 2014 Salı

YİNE SCUBA ELBİSE

 İlk başta burun kıvırdığım scuba kumaş mucizesinden bu yıl diktiğim ikinci elbisem. Ve ne hikmettir ki bu kumaşta 85 cm boyundaydı, bana elbise boyu vermiyordu. Birincisi için bulduğum çareyi burada anlatmıştım. Bu defa da durumu bir şekilde kurtarmalıydım. Geçen defakinin tam tersine ek kısmını bu sefer roba olarak kullanıp alt kısmını düz ve kalem şeklinde indim.
 Ön kısma robayı normal bir biçimde eklerken, sırtı eklemeden hemen önce aklıma gelen bir hin fikre uyup sırta üçgen biçiminde bir pencere açtım. Böylelikle elbiseyi düğünlerde giyebileceğim bir kıvama getirmiş vede sıkıcı kalem elbise olmaktan kurtarmış oldum. Prova için giyerken elbisenin sırt kısmının hemen oturmayıp beni uğraştıracağını düşünüyordum. Fakat tam üzerime göre olması elbiseye daha bir fazla sempati duymama sebep oldu. Bu arada ben gittikçe megalomanlaşıyorum farkettiyseniz. Ancak deneyenler bilirler, bu scuba kumaşlar öyle şık ve kolay bir dikim sağlıyor ki bu elbiseyi hiç pens ve kulp kullanmadan üzerime ilk denemede oturtunca insan böyle şevke gelip beğenisini dillendiriyor..
Ön kısımdaki göğüs üzerindeki ek kısmın yeri belki yanlış olabilir ama kumaşın desenleri biraz kamufle etti. Birde bu modeli, aslında düz bir renk elbisede, heleki siyahta kullansaydım eminim tadından yenmezdi. Onuda inşallah başka bir ara yaparım.
  Fotoğraf kalitesi çok kötü, biliyorum ama en kısa zamanda çok daha iyileriyle karşınızda olacağım..
  Bu arada bende artık instagramdayım. Ancak yine, çok yabancı olduğum internet aleminde telefonumdan açabildiğim instagramıma nedense bilgisyarımdan giremiyorum. Ve size bağlantı şeklinde gösteremiyorum. Siz yinede takip etmek isterseniz turkan_engin ismiyle bulabilirsiniz...
Herkese kucak dolusu sevgiler....

Hiç yorum yok: